Komunikat

 

Szanowni Państwo,

W odpowiedzi na aktualną sytuacją związaną z pojawieniem i rozprzestrzenianiem się w Polsce Coronawirusa COVID-19 chcielibyśmy poinformować o najważniejszych kwestiach z tym związanych.

Mając na uwadze plany zachowania ciągłości dostaw oraz realizacji usług, jak również zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, kontrahentów i partnerów biznesowych, podjęliśmy decyzję o przejściu na tryb pracy zdalnej w obszarach, gdzie jest to możliwe. Kluczowe dla utrzymania ciągłości dostaw oraz produkcji działy pracują stacjonarnie, z zachowaniem najwyższych standardów i procedur sanitarnych.

Prowadzimy aktywne działania związane z logistyką dostaw towarów z Azji, gdzie obserwujemy niedostatek zasobów logistycznych. Dokładamy wszelkich starań aby nie wpływało to na naszą bieżącą działalność oraz poziom zaopatrzenia.

Aktualnie wprowadzone ograniczenia administracyjne mogą mieć wpływ na czas dostawy towarów do Polski, co wiąże się z ograniczeniem ilości obsługiwanych połączeń lotniczych. Dodatkowo możliwe są w najbliższym czasie pewne aberracje funkcjonowania kurierskiej sieci logistycznej w kraju. Jesteśmy w bieżącym kontakcie z naszymi partnerami w zakresie dostaw usług logistycznych i pracujemy nad ich dostępnością, jak również terminowością.

Należy mieć również na uwadze, iż w najbliższym czasie, we wszelkich obszarach biznesowych, jak również administracyjnych, możemy obserwować wydłużony czas załatwiania spraw ze względu na absencje pracowników.

Sytuacja, z którą mierzymy się wszyscy jest absolutnie niespotykana, jednakże pragniemy zapewnić, iż dokładamy wszelkich możliwych starań aby wpływała ona w jak najmniejszym stopniu na wykonywanie zobowiązań biznesowych. Prosimy o wyrozumiałość, zachęcamy do wspólnej komunikacji i kontaktu mailowego oraz telefonicznego. W przypadku jakichkolwiek zmian lub komplikacji będziemy Państwa na bieżąco informować.

Zarząd Masters Sp. z o.o.